2013. szeptember 26., csütörtök

Díj #1 #2

Sajnálom, de a fejezet csak holnap jön, viszont kaptam egy  két díjat, így most ezeket osztanám meg veletek!:)

Nagyon köszönöm Clovenak és Sallynek hogy gondolat rám!

/Én nem szoktam tovább küldeni a díjakat, mert nagyon kevés bloggert ismerek/olvasok /


11 random tény rólam: 

1. szeretek gitározni
2. szeretek írni
3. szeretek olvasni
4. szeretem az ujjamat beletúrni a lisztbe
5. szeretem a hangot amit a gyufa kiad, amikor elfújtam és vízbe mártom
6. szeretem a friss kávé illatot
7. szeretem a reggeli ködöt
8. szeretem amikor arra kelek hogy esik az eső
9. szeretek egy bögre forró teával és egy jó könyvvel a fotelba telepedni.
10. szeretek belenézni a csillagszóróba
11. szeretem elképzelni a napjaimat apró megjegyzésekkel. 

Clove kérdései:

1. Mi a kedvenc idézeted? 
ez egy dalból van remélem ez is megfelel: 
örökre a szívembe zártalak, belezártalak a nagy sötétségbe. 

2. Szoktad e nézni a Szulejmánt? Ha igen, mi a véleményed róla?
Nem, nem nézem a szulejmánt. Egy rész kis részét múltkor véletlenül elcsíptem, de nem keltette fel túlságosan a figyelmem. 

3. Milyen színű a szobád ( vagy szobátok ha tesóval, uncsitesóval stb. vagy egy szobában) ?
Két fal zöld, két fal sárga. A zöldre krétával szoktam írni, mindenféle dalszövegeket, a sárgára pedig képeket, posztereket, naptárat és verseket egyebeket ragasztok. 

4. Melyik lenne az az Aréna, amelyben a legnehezebben boldogulnál?
Egy olyanban ahol van valami csel, mint a nagy mészárlásnál a TIK-TAK. Akkor örökké rettegnék. meg különben is. 

5. Vallásos vagy? Mit gondolsz (hiszel) Istenről és az (őr)angyalokról?
Igen, vallásos vagyok, sokat jelent nekem a hit. Hiszek istenben és az angyalokban is. 

6. Szerinted melyik Éhezők Viadala szereplőre hasonlítassz leginkább belsőleg?
Hmm.. Belsőleg talán legjobban Peetára. Tudom ő fiú meg minden, de én is feláldoznám magam azokért akiket szeretek. 

7. Ugyanez külsőleg?
Egyikre se nagyon. Talán a barna hajam és erős testalkatom miatt Katnissre. 

8. Van e olyan blogger/bloggerina akivel chaten gmailen szoktál beszélgetni, tartani a kapcsolatot?
Igen, Bridgettel beszélek szinte napi szinten és veled Clove is gyakran. 

9. Hány centi vagy?
172 centiméter vagyok és nem akarok tovább nőni.

10. Szeretnél megtanulni repülni? (één igeeen)
Nem. Egyszer szívesen repülnék repülőgéppel. El vagyok kényelmesedve. 

11. Vilmos herceg vagy Harry herceg? (xD)
Öhm... egyik sem. 

Sally kérdései:

1. Kedvenc könyv és film?
Kedvenc könyvem John Green: Csillagainkban a hiba című műve. 
A kedvenc filmem... hmm.. hát nem tudom. Talán a Ponyvaregény Q. T. - tól.

2. Példakép?
Anyukám és a nővérem. 

3. Kedvenc évszak?
ősz. mert nem tudom megunni a sálakat a meleg teát a korán sötétedést az hogy kopog az eső az ablakomon és a reggeli csípős ködöt. 

4. Mit jelent számodra az írás? 
Szeretek írni. Igazából amikor írok, nem érzem úgy hogy kiszakadok a valóságból. Az irományaim próbálnak valósághűek lenni emberi reagálásokkal magyarázatokkal. Nekem az írás egy hobbi. Amitől többnek érzem magam, aminek rengeteg dolgot köszönhetek. 

5. Álomjövő?
Egy jó munkahely, talán egy álnéven kiadott könyv, négy gyerek, szerető társ, egy régi felújított ház, teljesen vintage stílusban. Egy öreg almafa. Hintaágy. Avagy idill a köbön. 

6. Kedvenc állat?
Szarvas. 

7.Kedvenc sport?
Kézilabda és kosárlabda.

8. Ha egy zenekar tagja lennél, mi lennél legszívesebben? 
énekes-akusztikus gitárral megfűszerezve. 

9. Kedvenc időtöltés?
írás, gitározás, olvasás, egy jó beszélgetés, sorozat/filmnézés. Nincs sorrend. mint az első helyen áll. 

10. Szerinted túl sokat használom a kedvenc szót?
Nem... 

11. Ha most felütöd az egyik Éhezők kötetet, melyik mondat ötlik először a szemedbe? (az egyik legjobb kérdés amit valaha kaptam ilyen díj izénél) 
*lö elmegy leveszi a polcról* izgul-izgul-izgul*
Pedig úgy tervezem, hogy az első adandó alkalommal használni fogom. Meg tudnám ölni őket, mindegyiket, ha az ezüstözött íj egyszer a kezembe kerülni. 
*királyságos egy mondat - gondolja magában* 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése